Sjukt samhälle vi lever i.

2011-03-31, 13:12:30 / Kategori: Mitt liv.
När mordhoten började bestämde sig "Emma" för att flytta hem till kompisen.

En vän till mig, som bor på ett boende här i växjö har inte kunnat vara där på ca 1 vecka pga att hon blivit hotad av en annan som också bodde där. Han har vid flera tillfällen sagt att han ska döda henne och uppträtt hotfullt mot personalen på boendet när dom inte velat berätta var hon var.

Tre polisanmälningar har gjorts, men ändå har mannen fått bo kvar och min vän varit tvungen att hålla sig gömd. Nu har han blivit förflyttad och hon kunnat flytta tillbaka, men hon kan fortfarande inte känna sig trygg eftersom att polisen valt att inte gripa mannen som mordhotat henne.
"En förundersökning har inletts" säger dom, men hallå? Tror ni att det räcker eller?! Har man mordhotat nån så ska man fan häktas!! Jag har fan vänner som häktats för mindre, så se förfan till o sköt ert jobb o häkta idioten!

[Läs artikeln här]

Jossan

Det är sjukt! Jävla idiotsamhälle, när inte ens personlalen ville jobba under de förhållandena...



2011-03-31, 19:28:56 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

e.

ja.. det är helt sjukt allting. ett virrvarr av kaos, jag hittar inte ut! varför är världen så jävla fittig jämt? och anna, jag håller med.. varför häktas andra för mindre saker, eller saker dom inte ens gjort, när polisen fullständigt skiter i att plocka dom som faktiskt är skyldiga?



2011-04-01, 01:57:14 URL: http://iisolah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?