Perversa äckelkillar!

2011-03-17, 13:11:40 / Kategori: Mitt liv.
Ååhh, jag blir så jävla ARG när jag läser sånt här!
En 23årig kille som bjudig en 14årig flicka på alkohol o sen våldtagit henne. Hur i helvete kan man göra så? 14 åriga tjejer tycker ju det är skithäftigt att umgås med så mycket äldre killar, jag fattar inte hur dom kan vara så sjuka att utnyttja situationen på det sättet!
Nu menar jag inte att alla killar är såna, men tyvärr finns det aldeles för många av dom!

[Klicka här för att läsa artikeln]
[
Här är ännu en artikel om en pervers äckelgubbe i växjö, den här stackars flickan dog.]

Straffet för våldtäkt, sexuellt utnytjande av barn, sexuellt utnyttjande, pedofili osv borde fan vara att man sakta skär av både kuken och kulorna på äcklena, typ som i "I spit on your grave", fast ännu värre.

Jossan

Usch, det är så jävla äckligt! läste idag på nätet att att hon tydligen var död när han våldtog henne. Om man säger så om en död människa. Fy fan. Hoppas det jävla äcklet brinner i helvetet!



2011-03-17, 17:11:41 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

sandra-Mamma till Isabelle och Vilicia

Usch fy fan .



Jag tycker att man ska använda dem som försöksdjur för att på så sätt få en plågsamt liv samt död... de har ju plågat en annan människa en människa som får leva med det resten av sitt liv.. Samtidigt så slipper vi andända oskyldiga djur för att testa grejer till oss människor så som smink och sånt..





2011-03-17, 20:24:43 URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Banarne

Jag håller med dig men jag tycker det är för hårt straff för brottet "pedofili". Eftersom det enda brott han/hon begått har skett i tanken. Men alla andra skär vi kuken av. Helt rätt. Så fort man "missbrukat" sin kuk så ska den bort. Varför ska våldtäktsmän få sprida sina gener?



2011-03-17, 22:22:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?