Orkar man göra sig iordning?

2011-03-29, 11:28:41 / Kategori: Mitt liv.
Jag har suttit här i soffan nu i över en timme o funderat på om jag orkar göra mig irodning idag. Orkar jag det? haha, jag har fortfarande inte kommit fram till nåt.
Jag hade tänkt gå ut i skogen o släppa Ciara idag, men jag har lyckats skaffa mig en vovve som precis som jag hatar när de är kallt o blåsigt ute, vilket de är idag, så jag tror inte hon har nån lust med det. På morgonrundan så såg man verkligen på henne hur hon inte ville va ute, hon satt o tvärvägrade en stund innan hon tillslut gick med på att gå en liiiten runda bara för att kissa o bajsa, o ändå hade hon sin lilla tröja på sig.

Fast jag måste nog göra mig iordning, jag hatar att visa mig ute utan smink, o sen blir man ju faktiskt lite piggare om man fixar till sig lite.
Idag hoppas jag att ja får post ifrån Dhannie. Han borde hunnit skicka nån gång nu under helgen, han kommer iaf få post från mig idag :) Jag drömde om honom inatt, att han ringde.. <3

Jossan

ah! jag tänkte nästan det! :D det var därför jag undarade vilka hundar hon har hand om :) Vad roligt! hon är verkligen supergo! :) Du får hälsa henne :)



Jag antar det! Jag har med tänkt så, att man lär nog fan märka det :D



2011-03-29, 16:30:27 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?