Onsdag.

2011-03-02, 14:07:14 / Kategori: Mitt liv.

Oona skrev: Jättesöt valp - hur gammal är hon och vad är det för ras? Vad har du för träningsplaner med henne? Själv tränar jag agility med mina, samt lägger spår och har testat lite olika grejer. Men mina är inte bruksraser så de kräver inte så mkt träning på det sättet, men det är kul att testa lite olika grejer och se vad de går för samt att det är nyttigt för deras utveckling.
Lycka till och njut av valptiden!
Svar: Tack, visst är hon! :) Det är en amstaff blandras, 75% amstaff och 25% old english bulldog och hon är 9 veckor. :)
Jag vet inte ritkigt än, jag ska gå en valpkurs med henne först och främst o sen så får vi se. Agility verkar roligt för både hunden och ägaren, så det är mycket möjligt att vi provar på det.
Tack så mkt, det ska jag göra!



Nu ska jag o Ciara snart ner till stan för att köpa en trimmer till Dhannie. Sist vi åkte buss (på hemvägen efter att jag hämtat henne) så spydde hon ner hela mig. Men hon har åkt bil ett par ggr efter det och det har gått jättebra, så förhoppningsvis var det bara oro/rädsla när hon spydde, så det går nog bra idag:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?