Ons 23/3 2011.

2011-03-23, 09:52:16 / Kategori: Mitt liv.
Idag vaknade jag (av mig själv!!) vid kl 07.45. Det tycker jag faktiskt var bra, spec nu när det är så fint väder ute för då vill jag inte sova bort hela dagen. Jag ska inte göra någonting spec idag förutom att tvätta, så jag ska bara sitta ute på balkongen i solen heeeela dagen!:)

Jag har fått en inbyggd finne på hakan, o den gör fett jävla ont!

Jossan

nä, det finns tyvärr aldrig några genvägar nånstans tycker jag :/



Hur länge ska han va på behandling?

Jag tycker absolut att du ska gå med på möten!

Men jag förstår ju självklart att du inte vågar gå dit själv, det hade jag heller aldrig vågat. Men du kan inte gå på ett öppet möte då? kolla när dom har det? För då behöver du bara sitta och lyssna, (det kan du göra ändå, men det är för anhöriga typ:))



Men vad säger Anders om allt dethär? Vad tycker han att du ska göra? Finns det ingen öppenvårdsbehandling du kan ta?



2011-03-23, 10:49:21 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?