Nystädat!

2011-03-19, 14:40:06 / Kategori: Mitt liv.

Vi för en stund sen.

Nu har jag städat, och Ciara dödade golvmoppen som vanligt. Varenda gång jag ska tvätta golvet så slutar det med att jag får bära henne för att jag ska kunna bli klar nån gång.. haha.

När vi var ute o gick innan så träffade vi några barn som ville klappa Ciara. Självklart fick dom det, Ciara är supersocial o vill gärna hälsa på allt och alla, vilket inte alltid går, så hon var helt överlycklig när barnen kom fram o klappade o lekte med henne. Det var knappt att deras mamma kunde få dom att följa med henne när dom skulle gå, och det var knappt att ja fick med mig Ciara när vi skulle gå heller. <3

Idag ska jag inte göra någonting alls, jag ska bara vara hemma o ta det lugnt i mitt nystädade hem ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?