Nu åker vi snart!

2011-03-18, 09:41:23 / Kategori: Mitt kaos.
Svar till "Banarne":
Jo, ja förstår din tanke, men just vad jag menade va dom som utnyttjat barn.. Fast just pedofili tycker jag egentligen att man kan ta det säkra före det osäkra o skära av kuken på dom + hålla dom inlåsta.
Dom säger ju att Pedofili är en sjukdom, vilket jag inte riktigt håller med om.. enligt mig så är det en sexuell läggning (fast en sjuk sådan), precis som heterosexuell eller homosexuell. En sexuell läggning är inte nåt som man kan "bota" som man kan med de flesta sjukdomar utan det är helt enkelt vad man gillar, och eftersom att pedofiler gillar barn, som är helt oskyldiga o absolut inte ska utsättas för någonting sexuellt, så borde man se till att chansen att de händer är så liten som möjligt genom att skära av kuken på äcklena o hålla dom inlåsta föralltid.
Sen att de kanske strider mot mänskliga rättigheter o sånt bryr jag mig inte om när det gäller just pedofiler.. samma sak med våldtäktsmän, för varför ska dom precis som du säger få sprida sina gener vidare när dom försrör människors liv?


Nu ska jag o Ciara snart ta bussen in till stan för att sätta oss på tåget mot Malmö. Just nu är jag inte de minsta nervös, men jag tror att de kommer antingen när vi ska på tåget i stan, eller när vi ska av det i malmö.. hjälp! :P

Jossan

Fan. hah. sexuell läggning har jag alltid sagt att det INTE är. Men när du la fram det så, att man inte kan bota det, och det kan man med en sjukdom, så håller jag med dig, Fast jag vill nog ändå hellre kalla det för sexuell störning, eftersom att läggningar ska vara accepterade. och jag vägra acceptera den skiten :/



2011-03-18, 09:54:27 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Vad ska du hitta på i malmö förresten? :)



2011-03-18, 09:59:28 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?