Mån 14/3 2011

2011-03-14, 18:33:18 / Kategori: Mitt kaos.
  
Bilder från idag. Jag är ingen bra fotograf, som ni ser haha:P

Har varit hemma hos mamma o pappa idag. En av soctanterna från familjerätten var där o pratade med mamma o lekte med Bella. Hon trodde att jag var min lillasyster, haha! Jag fattar inte hur hon kunde tro det, inte nu när sonya är brunett o jag blondin.. Men hon hade väl glömt det kanske.

Jag har varit skittrött hela dagen, varför vet jag inte för jag var ju inte uppe sent igår.. aja, det blir iaf en lugn kväll. Jag fick en OnePiece (stavning?) idag som jag inte kommer ihåg att jag beställt, utan faktura i dessutom.. Den ska jag iaf ligga o mysa i ikväll:)
Jag är lite godissugen också, men jag vetifan om jag orkar gå till affären.. Vi får se, egentligen är det bara bra om jag inte orkar för de är ju faktiskt snart sommar ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?