Lör 26/3 2011

2011-03-26, 18:18:18 / Kategori: Mitt kaos.
Idag har jag och Ciara haft en lugn dag. Vi har varit hemma o gosat en massa, busat och varit på en hel del upptäcktsfärder ute i solen.

Nu har vi klippt klorna, tvättat öronen och borstat lite. Ciara tycker det är roligare att leka med borsten än själva borstandet. Tur att hon har kort päls som inte behöver borstas så ofta ;)
De första gångerna jag klippte klorna på henne tyckte hon det var väldigt obehagligt och ville inte alls vara still, men nu efter några gångers övning så går det jättebra. Hon har väl kanske lärt sig att man får en belöning efteråt ;)

Ikväll ska jag kolla på Natural Born Killers. Jag saknar min Dhannie och första gången jag såg den filmen var med honom. Jag gillar inte såna filmer egentligen, men den filmen älskar jag. Kanske för att jag kopplar den till mysiga minnen tillsammans med Dhannie.
Hoppas att du har det bra älskling. Jag saknar dej så in i helvete, de är så jävla jobbigt att du är så långt bort! Men vi fixar det, om ett par veckor så får du förhoppningsvis ringa och i veckan ser jag fram emot brev från dig<3
Håll dig lugn o håll dig borta från bråk nu. Du klarar detta, jag älskar dig över allt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?