Jag blir så arg!

2011-03-07, 12:53:36 / Kategori: Känslor & Tankar.
Jag glömde kameran hos mamma o pappa igår, men ja ska frsöka komma ihåg att ta den idag :P

Fan vad jag blev arg igår när bella berättade om sin helg hos sin pappa. Först berättade hon om att dom varit på 3D bio, nån ny barnfilm o det hade hon tyckt var jättekul, s¨det var ju jättebra. Men sen berättade hon att hon inte hade ätit något på hela dagen, "därför att pappa inte hade nån mat hemma"!!!
Jag vet att man inte alltid ska lita till 100% på vad barn säger, men mamma hade frågat Max när han var o lämnade bella om hon hade ätit nåt och Sonya berättae att man verkligen hade sett hur han ljög.. Sen så hade mamma varit tvungen att låna ut deras bilstol till max i fredags, för han hade en BEBISBARNSTOL som han hade tänkt sätta bella i!!
Jag blir så jävla arg, ska han ha henne så är det fan hans jävla ansvar att se till att ha mat hemma och att bella äter även om hon kanske skulle bråka om det. Hon är bara 4 år och förstår inte att man måste äta, det är hans ansvar!!! Och alla barn har rätt att åka bil säkert, har han ingen barnstol så få han väl förfan gå eller ta bussen!!

Men man kan inte göra så mkt, han har ju lyckats manipulera soc precis som han gör med alla andra tills de lär känna honom på riktigt.. och jag sa ändå till dom innan dom pratade med honom att tänka på att han är en jävel på att manipulare folk, men det glömde dom väl.. idioter.

Jossan

Du har verkligen all rätt att vara arg. 3D-bio i all ära, men mat gå väl lite före va? :P

Han gör nog inte om det. Hoppas jag.



2011-03-07, 14:50:26 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Oona

Skriv ner allt sånt - bokför händelser, saker Bella berättar osv. Lämna över till socialen - så har du argument om du tycker att det inte verkar vara så bra för din dotter hemma hos sin far.



2011-03-08, 13:12:36

inger

Hmm. Hon har det iaf bättre hos sin pappa än hos dig. Du är ju helt oförmögen att ta hand om henne. Hoppas att du inte lyckas producera fler ungar!



2011-11-14, 18:14:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?