Hundskit.

2011-03-08, 14:09:25 / Kategori: Mitt kaos.
 Jag måste bara skriva om en sak som hände igår, för jag blev så sjukt jävla irriterad över det.
Jag var ute med Ciara, o då kom de en kärringjävel som jobbade på Ljungfälleskolan när jag gick där i 3-6an. Jag hatade henne och var skitelak mot henne, jag fick henne o börja lipa nån gång om jag inte minns fel, så hon tycker nog inte om mig heller speciellt mycket.
I alla fall så bajsade Ciara när hon kom cyklandes förbi. Jag såg att hon vände sig om jättemycket, men jag tänkte inte så mkt över det för det är många som kollar o kommer fram o säger att Ciara är söt o sånt. Men sen så kommer kärringjävlen tillbaka precis när ciara skitit färdigt. Jag håller ju fortfarande på o rumsren-tränar henne så jag brukar ge henne en liten godis varje gång hon bajsar/kissar ute o det var precis vad jag höll på med när surfittan (ursäkta språket) säger "Du tänker väl plocka upp det där efter dig?"
Jag blev så jävla arg att jag höll på att explodera, så jag sa ganska otrevligt tillbka till henne att det ska jag, o hon behöver inte leka hundskitspolis o cykla tillbaka för att säga till mig att plocka upp skiten innan jag ens hunnit få upp en bajspåse. Hon stog verkligen kvar o kollade så att jag skulle plocka upp det också!!! Bara för att hon gjorde de så satte jag mig o lekte med ciara utan att plocka upp skiten tills hon åkte.. jag tänker fan inte plocka upp det när hon står o kollar på som nån jävla fångvakt..
Egentligen borde jag struntat i att plocka upp det bara för att reta henne, men det va precis vid en lågstadieskola så jag gjorde det för barnens skull.

Men helt seriöst, jag vet inte om hon gjorde sådär bara för att hon inte tycker om mig sen jag var taskig mot henne på mellanstadiet eller om hon bara är en bitterfitta. Fast det är hon iof i vilket fall, jag var ju förfan bara ett barn o hon en vuxen männisa som 'r utbildad till att jobba med barn så hon borde ju veta hur barn kan vara?! Jag har haft dåligt samvete för att ja va taskig mot den där idioten, men det har jag fan inte längre, det var rätt åt henne!!
Jag vet att det är många som inte plockar upp skiten efter sina hundar, men man kan ju inte dra alla över en kam för det!! Om hon nu vill vara nån jävla hundskitsvakt så får hon ju vänta med att säga till tills hon ser att man inte plockar upp det!!! Åhh.. jag blir så arg!


Jossan

hahaha jag satt och tänkte på hur jag skulle reagerat i den situationen nu när jag har 85 miljoner hormoner extra... jag hade inte velat vara den tanten... Hha jag önskar att jag var med:P



2011-03-08, 15:47:02 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Sara

Helt rätt gjort!! Har precis hittat din blogg, gillar din ärlighet när du skriver, vilken himla söt vovve du har!!



2011-03-23, 20:08:59 URL: http://sarizas.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?