Funderingar.

2011-03-27, 15:58:20 / Kategori: Känslor & Tankar.
Sitter och läser lite operationsberättelser på POV. Jag längtar så jävla mycket tills jag ska göra det, jag kan inte riktigt fatta att mina taxöron ska bli fina igen!
Men jag börjar blir lite nervös också. Jag får alltid mina sjuka rädslor när jag ska göra saker. Tänk om jag får en panikattack när jag är där? Tänk om jag vaknar upp mitt under operationen? Eller om jag inte ens somnar? Tänk om nåt blir fel, att det inte blir fint? Hur ont kommer det göra? Hur kommer jag må när jag vaknar?

Sen är jag lite orolig över en del praktiska saker också, jag har ju LN, min syster och Matilda med mig ner så dom kommer ju hjälpa mig. Men vi ska ha Ciara med oss också, och eftersom att jag ska vara på kliniken kl 07.45 så måste vi åka dagen innan. Vi måste hitta ett vandrarhem/hotell nära turning torso eller centralen (så att jag hittar) som inte kostar för mkt och som man får ha hundar på.. Nån som vet nåt vandrarhem/hotell i centrala malmö där man får ha hundar? säg till isåfall! :)
Sen oroar jag mig över hemresan, hur ont kommer jag ha då? Vi måste hem samma dag som jag opereras för att Sonya ska ha sin sista körlektion dagen efter o Matilda ska jobba.
Kommer jag klara av att ta hand om mig själv i början? Gå på toa, resa mig upp, sätta mig/lägga mig, öppna dörren i trappuppg/hissen, gå ut med Ciara osv?

Hm, ja.. en massa frågor och funderingar. Jag kan ju ringa kliniken o få svar, men de känns lite pinsamt att ringa med 1000 olika frågor:P


Jossan

JAg tycker du ska ringa, Det är ju inte konstigt att du undrar, eller hur? :)



2011-03-27, 16:42:29 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Anonym

Hejsan! Tänkte bara fråga hur du kommer att finansiera din bröstförstoring? Har du sparat, eller är det lån?.. Jag ska nämligen också göra det men det tar ju ett tag att spara. Så är bara lite intresserad utav hur andra finansierar sina nya tuttar! :) Hoppas det inte var en för personlig fråga :) /kram



2011-03-27, 21:51:49

LN

varför glömmer du alltid mig? jag skulle ju hjälpa till.. eller vill du inte?



2011-03-28, 23:41:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?