Fredag 11/3 2011.

2011-03-11, 17:36:41 / Kategori: Mitt liv.
Idag var första gången jag var borta från Ciara. Jag hade skaffat hundvakt eftersom att jag skulle åka o träffa Dhannie. Jag var lite orolig att Ciara skulle börja pipa eller nåt eftersom att jag aldrig varit iväg från henne innan, men hon som passade henne har 3? 4? (kommer inte ihåg hur många det var:P) hundar själv så hon är hundvan o det kändes bra. :)
Allt hade gått skitbra. Ciara hade lekt en stund efter att jag gått o sen hade hon stendeckat o sovit mesta delen av de ca1½ timmarna jag var borta. När jag kom hem så va hon inte alls intresserad av mig, det var mycket roligare att leka med Madde (som passade henne).. Haha, fan, jag som hade hoppats att hon skulle bli glad av att se mig, men icke! ;)

Jag just nu.

Det var mysigt att träffa min Dhannie igen iaf, det var ett tag sen nu. Jag skulle till beroende innan besöket för att hämta min medicin o sånt, men bussjävlen var försenad så jag fick stressa sönder mig o jag kom ändå typ 10min försent till Dh.. menmen, så kan det bli.

Ikväll kommer Matilda hit. Vi ska dricka lite vin o så, det blir nog ganska lugnt, men det är alltid trevligt att dricka vin med Matildan för vi har alltid så mkt att prata om :P Det är konstigt egentligen, vi pratar i tele flera gånger i veckan o träffas ett par grr/vecka också, men ändå har vi alltid en massa att prata om :)

Tänkte också tipsa om att min älskade pojkvän, Dhannie, kommer börja skriva i sin blogg igen nu snart, så håll utkik! :) [Klicka här för att komma till Dhannies blogg]

matilda

Hon har 8 hundar nu ju med alla valpar :D hehe.. syns sen ;D



2011-03-11, 18:18:36 URL: http://matildawiberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?