Ett väldigt tråkigt inlägg.

2011-03-16, 21:04:14 / Kategori: Mitt kaos.
Jag har tydligen fått beviljad aktivitetsersättning utan att jag visste om det.. så från o med april så är jag inget socfall längre, yeeii! ;)
Fast det har både sina för- och nackdelar. Aktivitetsersättningen är lite högre än socialbidraget, men däremot så betalas bara 90% av hyran ut o man får varken el, medicin, tandläkar, vanliga läkarkostnader osv betalat utan det är en fast summa som betalas ut varje månad. På soc är det bara att skicka in alla såna räkningar så betalas dom, o busskort får jag hemskickat varje månad av soc också, de får ja inte med aktivitetsersättningen..
Men soc drar ju av alla extrapengar man får in.. de tror jag inte de gör med aktivitetsersättning. Aja, skitsamma det är så jävla tråkigt med sånt här, jag fattar inte ens att jag har skrivit såhär mkt om det.. fy skäms Anna!

Ikväll har jag tvättat, så nu är de klart. Nu blir det myskväll med coca cola, kakor, chips o godis.. Beach 2011, here I come! ;) Haha, nä men bli nyttig får jag ta senare för jag är verkligen sugen på att fetta mig ikväll:)

Om det är nån som är intresserad så ligger Ciara i mitt knä o fiser sjukt äckliga ägghundfisar, haha :P

Jossan

Precis vad jag tänkte säga! Det är högre! Jag har en soctant som hjälper mig lite med ekonomin och hon hade lyckats spara 20000 spänn! Fast mediciner är inte jääättefarligt ändå, man får väl betala 1800:-/ år tror jag, resten är for free:D



haha, nää, du skrämmer inte mig. Jag skiter faktiskt i att det gör ont. bara jag slipper vara nervös. Fast det är klart... det jag är mest rädd för är ju utdrivningsskedet, som det så fint heter, när man ska skita ut ungen liksom. Men många säger att det är det om är enklast :P men är mest rädd för den brännande och svinadande känslan som många säger att man får :/



2011-03-16, 21:39:29 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?