Big Brother.

2011-03-09, 23:20:39 / Kategori: Mitt liv.

Hahaha asså Roza i Big brother är ju såå pinsam!! Hon är verkligen på Alla! Jag tycker verkligen synd om hennes familj, dom måste ju skämmas!
Att hon inte skäms över sig själv förstår jag inte, varför i helvete håller hon på så i tv? Fattar hon inte att alla driver med henne?!
Och att hon sen dessutom försöker "dölja" att hon o Nicky har haft sex när det finns kameror i hela huset, deras juckande har visats i tv (vilket hon borde fatta när hon är med i BB).. Hon verkar glömma att det finns ett liv utanför som hon ska komma ut till..


Sen måste jag ju bara skriva att jag älskar Sanna, hon är såå jävla snygg! Att folk skriver att hon är plastik, fejk o har ankläppar är bara löjligt tycker jag, dom är fan bara avundsjuka. Silikontuttar är skitsnyggt, ska man ha stora bröst så tycker jag helt klart att de snyggaste är inplantat:)
"Ankläppar" är också fint tycker jag, iaf om man anser att Sannas läppar är det.

Om hon är strippa på utsidan som rykterna på internet säger spelar fan ingen roll, snygg som fan är hon iaf:) Hoppas hon börjar synas lite mer i BB bara, för hon är tyvärr ganska tråkig i huset.. Det är synd tycker jag:(


Jossan

Roza är en gnällig jävla slyna som är besatt av få nån jävla respekt som ingen har för henne. Och att hon och nicky inte har gjort något är ju bara bullshit.Fy fan.



Roddan är med en jävla hora rent ut sagt. Fy fan.



2011-03-10, 10:48:17 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Martin andersson

hon är min sexigaste och nyaste tjej med tuttar :))



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?