8/3 2011.

2011-03-08, 13:48:15 / Kategori: Mitt kaos.
Till Oona: Ja, mamma gör det. Jag har sagt till soc att dom borde göra hembesök utan att säga till innan, men "det kan dom ju inte göra sålänge det inte är absolut fara för barnet".. =/



Fan va fint väder det är idag! Jag tror att våren är påväg på riktigt nu! :D

Idag kommer min boendestödjare hit o ska hjälpa mig att ringa för o se var i helvete min gode man har tagit vägen. Det är över 6mån sen jag fick det godkännt men det är fortfarande ingen som har hört av sig!
Som det är nu så är det ju min mamma som har hand om min ekonomi, och det funkar väl, men eftersom jag inte är så duktig på att anpassa mina utgifter till min inkomst s¨å blir det en jävla massa onödigt bråk mellan mig o mamma pga mina pengar. Det är typ det enda vi bråkar om, o det är ju jävligt onödigt när jag faktiskt är beviljad en god man..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?