12v vaccination.

2011-03-21, 22:52:52 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag varit hos veterinären med Ciara för hon skulle ha sin 12v vaccination. Allt såg bra ut sa vet. och 6,2 kg väger min lilla voffe nu. Sprutan var jag nervös över, men de behövde jag inte va för hon märkte inte ens den.

Blodprovet som dom tog på beroende idag va pga att min läkare har begärt de för att kolla min lever och för att kolla hur mycket alkohol jag dricker. Svaret på de får jag på fredag när jag hämtar min medicin, men det är säkert bra :)


Jossan

Jävlar?! hur fan visste han det? Sånt är scary! Men jag vet faktiskt inte, han är ju ändå överläkare, så det kan hända att han har tillgång till belastningsregister eller något :S. Scary iallafall. Eller om du sagt det på DBT:n kanske?



Åh, det finns tyvärr bara en väg igenom det då, att sluta ett tag. Om jag hade slutat i tid hade jag förmodligen kunnat dricka nu, eller jag KAN det, men om det kommer till en gräns där jag skulle råka bli små full kan jag inte sluta sen, men jag är inte sån att jag inte skulle kunna smaka på något. Men, jag gör inte det heller :P

usch, det tråkiga är ju vad Anders hittar på EFTER antabus! Om du har otur kan han kanske få för sig att fixa ett LVM på dig:S. Men jag tror att det bästa du kan göra, som jag sa innan, är att sluta några månader helt, sen testa igen. Och drick inte när du mår (extra) dåligt. Det är då konstiga saker händer. :/



2011-03-22, 09:52:09 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Hahha vad söt du är! Vi har väldigt kul ihop:), men klart att vi bråkar med. småtjafs kommer man nog aldrig ifrån faktiskt:/ Sen kommer det perioder med mer och mindre sådant. Men vi är ändå duktiga på att prata om det och förklara vad vi menar och inte menar, många gånger iallafall :)



Oj, fan vad jag önskar att jag hade ett hemligt knep som jag kunde dela med mig av. Men jag tror bara det finns en sak:/ att försöka stå ut! jag körde mycket med negativa och positiva saker, alltså lista upp dem. Och även att distrahera mig. Jag är väldigt lättdistraherad och har haft nytta av det. Sen är ju simon med nykter, helt nykter, det har hjälpt väldigt mycket. (Kanske kan du gå på ett NA eller AA möte, och lyssna på vad som hänt i deras liv, och kanske förstå att man inte vill längre då?)

Jag hoppas inte att du har nån leverskada. Jag hoppas att du hittar ett annat sätt att vilja. (fan att man inte kan lära sig att vilja, eller bestämma själv "att nu ska jag vilja") men jag förstår hur du tänker, när det känns som att det inte finns ett annat sätt.

Men jag tror på dig ska du veta<3



2011-03-22, 20:18:04 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Kom inte det långa jag skrev nyss? :S



2011-03-22, 20:27:09 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Där ja! :D:P



2011-03-22, 20:28:25 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?