Varföör?!

2011-06-27, 16:35:01 / Kategori: Mitt kaos.
JAG BLIR SÅÅ JÄÄÄÄÄVLA AAARRGGGGG!!!! varför ska de alltid finnas en massa jävla fittor överallt där jag flyttar!!!!
När jag bodde i min förra lgh så sa idiotgrannarna att jag o dhannie haft fester so varit jättestökiga (till mamma, dom ringde alltid till mamma efter dom ringt växjöhem), men vi hade fan inte ens varit hemma! Både jag o dhannie hade varit hos mamma o pappa o när mamma sa att det omöjligt kunde va jag som haft fest så sa dom att "då kanske det va nån annan då.. "
En annan gång ringde dom till mamma för att dh klättrat in genom fönstret för att han inte hade nycklar o dörren va låst för jag inte va hemma, o sa att det kanske va inbrott (trots att dom visste mkt väl vem dh va o att han bodde där).. Men om man tror att det är ett inbrott, varför i helvete ringer man inte polisen ist för min mamma då?!

Jag har trivts så jävla bra här i denna lägenheten som jag bott i nu sen okt 2010.. Men idag kom det, klagomål..
Det va en växjöhemgubbe o rinde på dörren för en stund sen o sa att en granne som ville va anonym säger att jag låtit min hund skita i hissen utan att plocka upp det.. HON HAR JU FÖRFAN ALDRIG ENS SKITIT I HISSJÄVLEN O HADE HON GJORT DET HADE JAG VÄL FÖR FAN PLOCKAT UPP DET?!
Sen så sa dom att det va nån som hängde från min balkong inatt.. men jag var hos matilda igår ju o grillade o kom inte hem förräns sen, o et är ingen som varit här ju?!

Vad är det jag gör som fpr alla att hata mig???? Jag har verkligen försökt, jag har hälsat o varit trevlig mot alla, jag har inte haft fester o jag är nästan alltid ensam!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?