Idag har jag varit duktig.

2011-06-02, 22:14:43 / Kategori: Mitt kaos.
Idag har jag storstädat hela lägenheten och badat, bortsta tänderna, klippt klorna o tvättat öronen på ciara.. så idag har Anna varit duktig:)

Imorgon fyller morfar år, så då ska jag, mamma, Sonya o Bella åka till min moster där vi ska fira honom. Vi ska åka kl 10 på morgonen (förmiddagen), så det blir att gå upp tidigt för mig.. jag undrar hur i helvete det ska gå?! Jag brukar ju förfan sova till 15 på eftermiddagen, jag har totalvänt på dygnet=/

 
Jag o Ciara myser i solen

Har varit lite dålig på att ta bilder nu.. men jag ska bli bättre på det, lovar :)

Jossan

du är lite dålig på att uppdatera övarhuvudtaget nu för tiden;) puss



2011-06-02, 23:13:17 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?