Fam.rätten.

2011-06-13, 19:22:20 / Kategori: Mitt kaos.
Idag har jag o mamma varit på fam.rätten för uppföljning. Det var en jättebra möte, för dom sa att jag kan få va med Bella själv i ett par timmar ibland! Så förmodligen ska vi ha myskväll hemma hos mig nån dag i helgen, jag, bella o ciara <3 Åhh! Jag är jätteglad:D

Sonya köpte äckelgrisöron till Ciara igår. Jag vill inte att hon ska öta sånt snusk egentligen, men jag kunde ju inte säga nej när sonya köpt dom o ciara älskade dom.. så idag fick Bella ge henne ett till haha :P

  
Kolla på Sonya va nöjd hon ser ut den lilla jävulen haha:P Fast om man hade frågat Ciara där så var de nog jag som va jävulen.. ;)

Anonym

Va kul Anna, är jätteglad för din skull<3 Kul att det går framåt: ) Ha en super mysig myskväll med dina söta prinsessor, Bella är säkert överlycklig nu: )



2011-06-13, 20:40:01

Jessica

Glömde skriva, jaaa dom jäkla grisöronen är vidriga: ) Morfar har köpt det till mina nån gång och dom luktar förjävligt och är allmänt grisiga: ) Mina hundar får ingenting som ser ut som det kommer från ett djur: )



2011-06-13, 20:42:58

Jessica

Gud va kul Anna, att det går framåt: ) Bella är säkert överlycklig!: ) Ha en supermysig myskväll med dina söta prinsessor, är jätteglad för din skull, och Bellas<3<3<3 Jaaa dom där grisöronen är vidriga, luktar som fan gör dom, mina får inte äta något som ser ut att komma från ett djur: ) Ta hand om dej.Kram<3<3<3



2011-06-13, 20:47:40

Therese

glad för din skull :)



2011-06-13, 20:54:00 URL: http://tessenm.blogg.se/

Anonym

Gud va roligt Anna, att det går framåt: ) Bella är säkert överlycklig nu!: ) Ha en riktigt mysig myskväll med dina söta prinsessor: ) Jag är jätteglad för din skull, och Bellas: ) Jaaa dom där grisöronen är förjävliga, luktar så jäkla äckligt!Mina får inget som man ser att det varit ett djur innan: ) Ha det bra.Kram Jessica<3<3<3



2011-06-13, 20:54:01

jessica

Hahaha det blev en jäkla massa inlägg, tog en stunf innan dom kom fram så jag skickade bara om och om igen och får inte bort dom nu: D



2011-06-13, 21:01:39

Albin

Hej hej :D snygg blogg ^^ Hur är det?



2011-06-13, 21:54:43 URL: http://nallou.blogg.se/

Anonym

heeej! din blogg är riktigt fin tycker jag :) , är inne här flera gånger om dagen, haha.

OCH HUNDEN, SÅ FIN!

ville fråga typ hur gammal hon är, och om det är en ''svår'' ras som dom flesta säger. är sjukt sugen på att skaffa en hund. svara gärna! :)

ha det bra! /sandra



2011-06-18, 17:01:12 URL: http://sajg.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?