Bilder.

2011-06-06, 20:50:02 / Kategori: Mitt kaos.
Här kommer lite nya bilder. Tog dom alldeles nyss, så dom är Helt nya :P

Ciara ligger o tar det lugnt i värmen. 5 månader gammal är hon nu (6mån den 28/6), min stora bebis:)
  Ser hon inte lite galen ut? Haha, det tycker jag. Fast det är hon ju också - sådan matte sådan hund, säger dom väl? ;)
Men hon är den underbaraste hunden nånsin! Hon är så snäll, glad, lättlärd och duktig. Hon och Bella kommer jättebra överens också, ciara älskar att fånga blåsbubblor när bella blåser dom, vill hon inte äta så gör hon det om bella "leker med" hennes mat.. t.ex ger henne den med en spade :)
Sen så har bella fått en studsmatta o när hon hoppar på den så springer ciara direkt in under den o hoppar som en galning för att försöka fånga bellas fötter i studsen:P Bella skrattar som fan då o ciara är jätteglad hon med<3.

Och här kommer 2 bilder på mig, svettig som fan som ni ser. Men man ska inte klaga, hellre att det är för varmt än för kallt:) Lite regn inatt skulle vara bra dock, så att jag slipper all pollen:(
 Mys med Ciara<3.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?