...

2011-07-24, 19:57:34 / Kategori: Mitt kaos.


Ja lutar mig tillbaka och låter drömmarna strömma in
jag drömmer om den perfekta tjejen som egentligen inte finns
och finns hon där
då vet ja att ja fantiserar
för bruden jag vill ha vet jag att dom inte existerar

hon ska vilja det jag vill
för vill ja vill hon
hon ska bara va bra till hands
och aldrig ta ton
hon ska kunna dö för mig
fast ja inte gör de för henne
hon ska leva kvar med mig och inte ha nå andra vänner

om säger jag att ja älskar dig så är de en lögn
för brudarna ja vill ha existerar bara i en dröm

hon ska säga att ja har rätt
fast hon vet att de e fel
och när ja vill ska hon bjuda på bakdel
och hon ska bara vara tyst
och bara göra de jag vill
och aldrig bli sur för hon inte får som hon vill

och hon ska lee då hon tar satsen i ansiktet
och inge jävla skit snack om nå feminister
har ja varit otrogen så ska hon a överseende
men hon ska aldrig våga på nå sånt beteende
hon ska kalla mig älskling fast ja kallar henne för slyna
och om hon får en örfil ska hon fan inte grina
men ja skiter i hon får leva i min dröm för ett helt kärleksliv är en lögn





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?