Vafan är det för jävla samhälle vi lever i?!

2011-04-20, 20:21:04 / Kategori: Mitt liv.
Jag blir så jävla arg. Min kompis har anmält en man för mordhot och ofredande 4 gånger nu och han är fortfarande inte häktad!
På Ica var senaste gången mannen hotade henne, men polisen har inte ens brytt sig om att kolla övervakningsbanden från händelsen. Fan vilket underbart rättssystem vi har!!!

Ska man inte bli tagen på allvar pga att man har psykiska problem?! Åh, jaja, men det där behöver vi inte bry oss om. Det handlar ju bara om ett psykfall, hon har nog bara fått för sig det o även om det inte är så, så är hon inte viktig ändå. Eller hur tänker ni, växjö polisen? Ni säger en sak o gör allt i er makt för att ni ska se bra ut utåt, t.ex. genom att säga som Robert Loeffel på kronobergspolisen sa till P4 kronoberg; "allla ska behandlas lika inför lagen", men sen så har allt bara varit skitsnack ändå!
För varför behandlar ni inte alla lika inför lagen då? Varför är han fortfarande inte häktad, äcklet som både ofredat och morhotat min vän flera gånger o har fyra fucking anmälningar på sig!? Måste hon, eller nån annan bli mördad på riktigt innan ni tar paus i era jävla kafferaster och sökande efter småungar som dricker alkohol på stan o faktiskt gör det som ni är utbildade till på riktigt???


Lyssna:





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?