Mån 25/4 2011.

2011-04-25, 15:51:18 / Kategori: Mitt liv.

Jag och min underbara dotter.

Påsken har varit jättebra. Var hemma hos mamma o pappa och åt lite mat o tog det lugnt. Det var underbart att träffa min lilla Anabelle igen, fan vad jag har saknat henne!<3

Rodney åkte ut från BB igår, helt sjukt tycker jag. Jag är säker på att dom ändrade röstresultaten. På nyheter24 kan man läsa om att många är upprörda pga att det inte gick att ringa o rösta på rodney igår under live sändningen. Det står också att rodney nekades att se röstresultaten när han bad big brother redaktionen om det efter han åkt ut. Av vilken anledning fick han inte se det, om röstningen gått rätt till hade ju inte det spelat nån roll?..
Nä, jag tänker fan inte kolla på BB mer efter detta!

Nu ska jag bort till mor och far, för att umgås med dom, bella och min kära syster. Ha en bra dag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?