Lör 16/4 2011

2011-04-16, 21:02:07 / Kategori: Mitt liv.
Igår var jag och Ellen hemma hos Jasmine, det var vara vi tre där så det blev lugnt. Ciara o Nikita lekte som galningar dock:)
Sen gick vi till statoil och köpte hamburgare, negerbollar, ostbågar o coca cola :)
 
Igår.

Dagen idag började med att jag och ellen kollade på Factory girl. Jag har börjat kolla på den filmen flera gånger innan jag ska sova, men jag har alltid somnat innan jag sett klart den. Men den var jävligt bra faktiskt, en sann historia om Marilyn Monroes liv. Så den rekommenderar jag.
Sen när ellen hade åkt hem så städade jag lite härhemma. Det behövdes, dammade med min lilla dammvippa o så bytte jag lakan o dammsugade o tvättade golven.
Precis när jag bytt lakanen o bäddat färdigt sängen så hoppas ciara upp och kissar i sängen! Det har hon aldrig gjort innan, så varför i helvete skulle hon göra det nu precis efter jag bytt lakan?! Om det nu var nödvändigt att kissa just i sängen så kunde hon väl gjort det innan jag bytte lakanen? Haha, fan vad arg jag va:P Jaja, så är det att ha valp antar jag :P

Ikväll ska jag tvätta. Glömde min tvättid i onsdags, så jag får göra det ikväll. Tråkigt som fan, men jag får skylla mig själv när jag inte håller reda på tvättiderna ;)

ellen

hahaha och du som drog dig så mycket för att byta lakan eftersom du har dubbelsäng. (vad dum jag är som inte hjälpte dig innan jag stack förresten). men så jävla typiskt att Ciara skulle kissa just "då" och just "där". Haha förlåt, men jag skrattade ihjäl mig när jag läste. :P men ja, det är väl så när man har valp antar jag. puss <3



2011-04-17, 02:38:45 URL: http://iisolah.blogg.se/

Johanna

tja, har hunden kissat i sängen innan? för dofterna finns ju kvar även om man byter lakan.

kan även vara att det kommer nya dofter som hon inte känner igen så hon lägger sitt revir.

Det finns mycket som kan ligga bakom det och man önskar ju ibland att man kunde läsa hundens tankar ;)

Hoppas det går bra med hunden annars=)



2011-04-22, 23:41:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?