Fredag 15/4 2011.

2011-04-15, 19:50:02 / Kategori: Mitt liv.
Idag fick jag min kamera. Äntligen säger jag bara, så jävla skönt att kunna ta kort igen!

Igår var jag hos Ellen. Hon slingade min utväxt, så nu är jag fin i håret igen. Men jag tyckte synd om henne, jag är inte den roligaste att färga hret på. Jag sitter o kommenterar och "rättar" precis allt. Haha, stackarn, hon var jättenervös<3. Men det blev jättebra iaf, så Ellen, du klarade provet o jag ger dig ett MVG o hoppas att du vill färga mig fler gånger, trots att jag är en pain in the ass att färga håret på. :)

Ikväll ska jag, eller o ciara hem till jasmine o dricka lite vin, (hör ni att det rimmar haha:P). Det är ju så jävla underbart väder ute!
Ciara och Jasmines vovve Nikita är jättebra vänner o busar en massa. Och Nikita "uppfostrar" Ciara lite också genom att säga till henne när hon blir för mkt :) Jättesöta är dom<3.

Lite bilder från idag:
     

ellen

yey, jag klarade provet! haha klart jag var nervös som fan, har aldrig slingat håret på nån (kanske för jäääättelängesen), men har aldrig gjort det på en frisör förut. men såå mycket pain in the ass var du inte, bara lite, men sen fick jag ju in tekniken efter ett antal timmar! haha, antar att det inte tar så lång tid nästa gång för nu vet jag ju hur man gör :) så jaa jag vill färga håret fler gånger på dig! och så du får vara min personliga frisör med <3 love you!



2011-04-17, 02:31:05 URL: http://iisolah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?