Sjukt jävla trött.

2011-04-11, 21:32:36 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag varit o handlar med min boendestödjare, så nu har jag mat hemma. Varit o handlat är i princip allt jag gjort idag, men ändå är jag helt slut. Hur fan kan man bli så trött av att bara ha varit o handlat?!

Fint väder har det varit idag också. Det är så jävla uncderbart med lite sol, jag känner mig iaf lite gladare av det. Klockan är 19.50 och det är fortarande ljust ute! Och vinterjackan behöver jag inte längre heller, haha och när jag inte behöver vinterjacka då är de varmt ute! Jag är så jävla frusen av mig, så folk brukar tycka att jag har vinterjacka på mig nästan året om.

Nu börjar snart big brother, o sen ska jag fan sova.. har beställt en laddare till min kamera också, så förhoppningsvis kommer den imorgon eller i övermorgon o då lovar jag att lägga upp lite nya bilder:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?