Fredag 1/4 2011.

2011-04-01, 16:38:19 / Kategori: Mitt liv.
Idag fick jag och ciara paket, eller ja det var väl mest till Ciara men det underlättade kraftigt för mig. Vi fick paket med hundmat som jag beställt från Foderbilen. Det är jävligt smidigt faktiskt, det kostar lika mkt som i djuraffären, man betalar typ 20kr extra i frakt och då får man det levererat till dörren. Det är jävligt skönt för mig som inte har körkort o därför måste ta bussen, det hade varit fett jobbigt att bära på 13,5kg hundmat + kanske 7,5kg hundvalp ifall hon inte skulle orka gå.
 Orijen valpfoder 759kr.

Dom har inte bara hundmat på den hemsidan, utan alla tillbehör man behöver. Så jag kunde inte låta bli att beställa en liten leksak, en igelkott som piper (tänkte att eftersom hon gillar hårborstar så borde hon ju gilla en igelkott haha) och en ben med baconsmak som var mkt uppskattat. :P

Sen så har vi varit på beroende och hämtat min medicin idag också. Jag vet inte om jag skrev hur de gick med blodprovssvaren förra veckan, tror jag glömde det? Det gick bra iaf, min lever mår prima :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?