Drömbrösten.

2011-04-16, 21:08:19 / Kategori: Känslor & Tankar.
 
Natacha Peyres bröst är vad jag drömmer om inför min operation. Identiska går ju självklart inte att skapa, men det är den storleken jag vill ha och detta är en del av bilderna jag tänkt visa för min läkare. :)

Annika

Usch vad fula......... För vems skull gör du dom ?



2011-04-17, 18:32:50

Anna

Svar till Annika: Jadu annika, för vems skull skulle du göra om en kroppsdel som du inte gillar på dig själv? Jag gör dom för min egen såklart, vafan tror du?! Skulle du göra om nåt på dig för någon annans skull? Nä, jag tror inte det va.



Och det är ju en jävla tur för dig att du inte ska fixa dina bröst sådär då eftersom du inte tycker att dom var fina, men jag tycker det iaf :) ha det så bra annika! ;)



2011-04-17, 22:16:24 URL: http://annafindhe.blogg.se/

Maria

Om du vill göra de

och väl tänkt igenom de

är din sak,men gör de för din egen skull

inte nån annan.Men innan du gör de

vill jag bara säga att du är fin och bra

precis som du är.Du är vacker Anna.

Du är vacker för den du är.

Kram



2011-08-02, 17:32:52

anna

sv maria: Jag har redan gjort det, gjorde dom den 2a maj iår och jag är jättenöjd! Ångrar inte mitt beslut för en sekund!:)

Tack så mkt, det var jättesnällt sagt.. men jag är faktiskt inte blind, jag ser att jag varken är vacker, fin elr bra som jag är.



2011-08-06, 16:04:29 URL: http://annafindhe.blogg.se/

lina

Tips! Du behöver ju verkligen en operation. Men passa då på att även bleka håret hos en riktig frisör. Du ser ju bara trashig ut när du gör det själv! Lite billig faktist.



2011-11-14, 18:19:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?